23:02:2011 - 14:02 EET
 
  • News in English
    The book, “Diggers and Greeks” by expatriate historian, Dr. Maria Hill was presented in Canberra giving a greater push to the call for the greatest and more justifiably sight recognition for the Australian veterans that participated in the military operations in Greece during WWII.
  • Ομογενειακό Δελτίο
    Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τα 100 χρόνια από την ίδρυση του Λυκείου Ελληνίδων, πραγματοποιήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου το ετήσιο τσάι των Αποδήμων του Λυκείου, το οποίο φέτος ήταν αφιερωμένο στις 16 χώρες που φιλοξενούν το Λύκειο. Όπως ανέφερε η κ. Ελένη Τσαλδάρη, διευθύντρια του Λυκείου Ελληνίδων, στην εκπομπή « Δίκτυο Χωρίς Σύνορα» της ΕΡΑ5, το τμήμα του Απόδημου Ελληνισμού ιδρύθηκε το 1952 στο Σίδνει, κι έτσι δόθηκε το έναυσμα να ιδρυθεί Επιτροπή στην Ελλάδα που παρακολουθεί τις εκτός Ελλάδας δραστηριότητες του Λυκείου. Η οργάνωση και ίδρυση των Γραφείων Συνδέσμων του Λυκείου με τους Απόδημους ξεκίνησε το 1977 όταν το…
  • News in English
    A years long effort by Greek-Australian officials s come to a positive end as the first Greek Orthodox Church built in Australia, and the southern hemisphere, has been declared a historical monument and will now be included in the New South Wales Heritage Council.
  • Ομογενειακό Δελτίο
    Το ενδιαφέρον των νέων ομογενών για το "θησαυρό" της ελληνικής γλώσσας και της προφορικής μας παράδοσης, φιλοδοξεί να προσελκύσει το ΣΑΕ Περιφέρεια Κεντρικής και Νοτίου Αμερικής, μέσα από δυο διαγωνισμούς. «Αποδίδοντας ιδιαίτερη σημασία στη νεολαία μας και τη διαφύλαξη και διάδοση του ελληνικού πολιτισμού, αποφασίσαμε τη διεξαγωγή δυο διαγωνισμών -ελληνικών παροιμιών και ελληνικών λέξεων στην ισπανική και πορτογαλική γλώσσα- με στόχο να περισυλλέξουμε και να κάνουμε γνωστό, έστω και ένα ελάχιστο μέρος αυτού του θησαυρού. Οι διαγωνισμοί απευθύνονται σε παιδιά και νέους, ελληνικής καταγωγής, ηλικίας 10 έως 18 ετών», αναφέρει από το Σαντιάγο της Χιλής ο Συντονιστής της Π…
  • News in English
    Australian television viewers submitted their own personal preferences, differentiating themselves from European viewers with respect to the Eurovision Song Contest that was broadcast on Australia’s multicultural television channel SBS. 

18

02

2011

Ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται μια δυναμική επικοινωνιακή πολιτική
  • Μοιράστε
    • Mister Wong
    • Digg
    • Del.icio.us
    • Slashdot
    • Furl
    • Yahoo
    • Technorati
    • Newsvine
    • Googlize this
    • Blinklist
    • Facebook
    • Wikio
  • Εξαγωγή PDF
  • Εκτύπωση
  • E-mail


Ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται μια δυναμική επικοινωνιακή πολιτική, στο πλαίσιο της οποίας θα προβληθούν τα πλεονεκτήματα του και θα αρθούν οι προκαταλήψεις που πλήττουν την εικόνα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Αυτό επισημαίνει σε συνέντευξή του προς την Deutsche Welle ο Άντριαν φον Ντέρνμπεργκ, καθηγητής Τουριστικής Οικονομίας στην Ανώτατη Σχολή του Βορμς στη Γερμανία.

Θα πρέπει να προβληθεί το γεγονός ότι εξαιτίας της κρίσης οι τιμές έχουν μειωθεί

Για τους τουρίστες εκείνους που συνδυάζουν τις διακοπές τους με τον πολιτισμό και τις γαστριμαργικές απολαύσεις η εικόνα της Ελλάδας παραμένει σε γενικές γραμμές αμετάβλητη, παρά την οικονομική κρίση», τονίζει ο Γερμανός καθηγητής, διευκρινίζοντας: «Εξαιτίας της κρίσης η εικόνα της Ελλάδας υπέστη μια „μετατόπιση", προσωρινά τουλάχιστον. Πολλοί τουρίστες θέτουν το ερώτημα, θα έχουμε τις ίδιες υπηρεσίες που είχαμε μέχρι σήμερα ή θα προκύψουν προβλήματα από ενδεχόμενες απεργίες και πολιτικές αντιπαραθέσεις στους δρόμους; Βέβαια, αυτός ο προβληματισμός δεν είναι συνεχής. Διαρκεί όσο το θέμα είναι επίκαιρο. Όμως ο τουρίστας διαπιστώνει στο διάστημα αυτό ότι υπάρχουν κίνδυνοι, τους οποίους αργότερα κατά κανόνα ξεχνά και επιστρέφει στην Ελλάδα».Όμως και η Ελλάδα θα πρέπει να δραστηριοποιηθεί προκειμένου να κερδίσει ξανά την εμπιστοσύνη των τουριστών, προσθέτει ο Άντριαν φον Ντέρνμπεργκ.

Αναγνωρίζει ότι η ελληνική κυβέρνηση με τους εμπλεκομένους φορείς καταβάλλουν προσπάθειες για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, προωθώντας σχετικές πρωτοβουλίες και υπογραμμίζει το γεγονός ότι η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός είναι αντιμέτωπη με σκληρό ανταγωνισμό από άλλες μεσογειακές χώρες.

Θεωρεί εσφαλμένη κίνηση τις περικοπές στον προϋπολογισμό για την προβολή του ελληνικού τουρισμού, που είναι η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας. «Θα χαρακτήριζα εσφαλμένη αυτή την απόφαση. Είναι απόλυτα σαφές. Η Ελλάδα χρειάζεται διαφήμιση, αυτό που λέμε κλαδική διαφήμιση. Θα πρέπει να προβάλει σε όλα τα ΜΜΕ, τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες και διαδίκτυο όλα εκείνα τα θετικά στοιχεία που την χαρακτηρίζουν, όπως επίσης τα νέα της επιτεύγματα, όπως είναι το Μουσείο της Ακρόπολης, τα νέα δεδομένα για τις κρουαζιέρες κλπ. Θα πρέπει κυρίως να αγωνιστεί για να αλλάξει η αρνητική εικόνα στην επιχειρηματική κοινότητα και να διασφαλίσει ότι η αρνητική δημοσιονομική κατάσταση δεν θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό. Όλα αυτά απαιτούν μια θετική επικοινωνιακή προβολή στα μίντια, στις εφημερίδες, στο ραδιόφωνο στην τηλεόραση παντού», υπογραμμίζει ο γερμανός ειδικός.

«Οι μεγάλοι διοργανωτές ταξιδιών μπορούν ανά πάσα στιγμή να κατευθύνουν το τουριστικό ρεύμα σε άλλες χώρες, που προσφέρουν παρόμοιο τουριστικό προϊόν όπως είναι η Τουρκία ή η Ισπανία. Οι Έλληνες θα πρέπει λοιπόν να αποδείξουν στην πράξη ότι είναι καλοί οικοδεσπότες και ότι παρά την οικονομική κρίση που διέρχεται η χώρα τους, εξακολουθούν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους τουρίστες. 


Blog comments powered by Disqus
 

Ευρετήριο

< Φεβρουαριος 2011 >
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28